Bezorging en retourneren

Zichttermijn
Controleer na ontvangst direct of de bestelling compleet en onbeschadigd is. Als dit niet het geval is, neem dan zo spoedig mogelijk contact op met de klantenservice: bel tijdens openingstijden naar de winkel of stuur een e­mail.


Bezorgen
Direct nadat u uw order geplaatst heeft,. Mits op voorraad, worden producten die u op werkdagen voor 15:00 uur heeft besteld en direct heeft betaald (bijvoorbeeld d.m.v. een telefonische overboeking, iDEAL of Creditcard of die u op rekening koopt), dezelfde dag nog verzonden. De order wordt binnen twee werkdagen bij u bezorgd, maar is dus afhankelijk van de voorraad van de producten en de betaalwijze. Indien u voor een andere betaalwijze kiest of een aanvraag heeft ingediend om voor de eerste keer op rekening te kunnen kopen, dan kan de levertijd met enkele werkdagen vertraagd worden. Bezorging vindt uitsluitend binnen Nederland plaats. De order wordt op werkdagen overdag bij u aangeboden. Houd er rekening mee dat u op het afleveradres op werkdagen van 8:00 tot en met 18:00 uur aanwezig moet zijn om de zending in ontvangst te nemen. U bent altijd zelf verantwoordelijk voor de wijze waarop de zending op het afleveradres in ontvangst wordt genomen. Let op: wij geven de actuele voorraadsituaties weer, zoals de betreffende distributeurs deze aan ons doorgeven. Bij niet directe betaalmethodens of zeer grote vraag is het altijd mogelijk dat het product tijdelijk niet meer op voorraad is en dat er een backorder ontstaat. In dit geval kunt u natuurlijk uw order annuleren.


Retourvoorwaarden
U mag een artikel terugbrengen binnen de zichttermijn van acht dagen, mits de producten 100% onbeschadigd en voorzien zijn van de originele labels. Een artikel dat bij de ontvangst beschadigd is of een gebrek heeft,mag worden teruggebracht Dit geldt ook voor een garantieproduct dat mankementen vertoont binnen de garantieperiode.


Klachtenregeling
Omdat wij onze klanten een optimale service willen verlenen vinden wij het belangrijk van u te horen als u klachten heeft over het door u gekochte product. Doe dit ­ mede om eventuele schade te beperken ­ zo snel mogelijk. Volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt als dit binnen twee maanden na ontdekking gebeurt. Dit geldt ook in het geval dat het gekochte product niet de eigenschappen heeft die u op grond van de koopovereenkomst mocht verwachten. Het is in uw belang om uw klachten schriftelijk kenbaar te maken. Als u een klacht bij ons indient zal die uiterlijk binnen 14 dagen worden beantwoord. Hebben wij daarvoor meer tijd nodig, dan laten wij u binnen 14 dagen weten wanneer u antwoord kunt verwachten.